Domů »
Blog » Důsledek pandemie? Velký důraz na úklid komerčních prostor!
Důsledek pandemie? Velký důraz na úklid komerčních prostor!
Pandemie Covid-19 mnohé změnila. Nejde jen o překonaný čas, kdy valná většina lidí pracovala z domova a nyní se pomalu vrací do běžného provozu. V mnoha kancelářích i provozech vzniká nový režim, mění se nároky na uspořádání pracovních míst, klade se důraz na větší osobní prostor a také daleko důslednější dodržení úrovně hygieny. Jak dodat zaměstnancům jistotu a zajistit opravdu kvalitní zdravé pracovní prostředí?

Pečlivý a ještě pečlivější
Většina firem již přizpůsobila řád pravidelného úklidu. S vyššími nároky na zajištění bezpečnosti je však vhodné ještě zesílit některá opatření. Můžete sázet na soběstačnost a vybavit své provozy dezinfekčními lampami nebo ozonovými čističi. Společně s nimi je pak třeba vyčlenit alespoň jednoho pracovníka, který provádí pravidelnou očistu prostor. S ohledem na doporučenou aplikaci je třeba dezinfekci provádět v době nepřítomnosti ostatních a poté zajistit i kvalitní větrání. Tato doba nejčastěji využívá pozdní večer nebo brzké ranní hodiny.
Pravidelný úklid také často doplňuje ruční dezinfekce dotykových ploch. Toto opatření platí nejen pro pracovní stoly, kliky a parapety, ale i kancelářskou techniku. Úklid se také soustřeďuje na vyšší kvalitu při čištění a dezinfekci společných toalet a sdílené kuchyňky. Doba potřebná k běžnému zajištění čistoty a úklidu pracoviště tak zabere i dvojnásobný čas než dříve.
Dejte zákazníkům jistotu
Kanceláře nebo provozy s relativně uzavřeným okruhem zaměstnanců mohou do velké míry spoléhat na vlastní síly i vzájemnou zodpovědnost. Seriózní přístup a dodržování opatření je hlavní zásadou a nejúčinnější prevencí. Jak se novým nárokům přizpůsobují provozovny restaurací, kavárny, bary nebo obchody?
Zde je třeba dodržet maximální pečlivost a obezřetnost. Skutečně se nevyplatí zanedbat jediné opatření. Provozovnou prochází počet zákazníků zvenčí, již na první pohled v nich interiér musí vyvolat pocit jistoty a bezpečí. Pečlivé setření podlah, pravidelné stírání prachu, čištění dotykových ploch dezinfekcí je pouhým základem. Dezinfekce pro ošetření rukou by měla být umístěna již u vchodu, aby ji měl zákazník možnost libovolně použít při příchodu i odchodu. Pokud prostor sdílí toalety, i ty musí být perfektně dezinfikovány a čištěny s větší frekvencí. Mimořádně důležité je také zajistit, aby obsluha a personál vždy maximálně dbali na vlastní úpravu a dobré vystupování.
Spolehněte se na profesionální služby – ušetříte čas i peníze
Zajistit celý provoz tak, aby perfektně splnil nároky na hygienickou čistotu může být náročným úkolem. Nemusíte však vyčlenit vlastní prostředky a trvale najmout osobu, která se bude úklidem zabývat. Velké provozovny, kancelářská centra i menší firmy mnohem lépe využijí služeb profesionální úklidovky. Nabízí velké výhody v časové flexibilitě. Vy si pouze určíte, který čas vám pro úklid i dezinfekci prostor vyhovuje. Dohodnete rozsah práce i použité prostředky a postupy. Velkou výhodou je možnost na vyžádání skloubit běžný úklid s hloubkovým čištěním. Za komplexní služby zaplatíte ve finále mnohem menší částku a nemusíte se bát dlouhodobých závazků.
Naše služby
Profesionální úklid
Úklidové služby
Úklidová firma