Napište nám
+420 725 971 256
Dezinfekce proti koronaviru
HOT LINE DEZINFEKCE
725 971 256
(Po-Ne)

Úklid kancelářských prostor na vaše přání

Čisté a útulné prostředí může být klíčem k dobré pohodě a také lepšímu pracovnímu výkonu. Úklid možná nepatří k oblíbeným činnostem, ale bez pravidelné péče se neobejde žádný prostor, tedy ani kanceláře. Napište si mezi své managerské povinnosti jednu důležitou navíc, zajistěte kvalitní úklidové služby. Dáte najevo, že vám záleží na svých zaměstnancích a také uděláte důležitý krok v reprezentaci celé firmy.

Udělejte dokonalý první dojem

První dojem se počítá, nic jej nenahradí. Při vstupu do prostor vaší firmy nebo přímo do vaší kanceláře si každý udělá jasnou představu. Uspořádané odkládací plochy, přehledně uklizený stůl, čisto, čerstvý vzduch, to vše by mělo patřit k základní firemní kultuře. Pokud váš obchodní partner vstoupí doprostřed místnosti, která působí jako zmatečné skladiště, ztratíte už předem spoustu důležitých bodů. Vybavte svůj prostor pohodlně a podle svého, ale myslete současně na to, že je vaše kancelář vaší vizitkou. A je neustále na očích.

Ale pozor, na to, abyste udrželi kanceláře v perfektním stavu se nemusíte po pracovní době převlékat do montérek. Od toho tu jsou úklidové firmy. Stačí zvednout sluchátko a domluvit se.

Jednou za týden nebo každý den?

Nemusíte se bát předem nastavených tarifů nebo pravidel. Kvalitní úklidovku poznáte nejen podle výsledku práce, ale také podle ochoty a schopnosti se přizpůsobit. Malá firma si vystačí s pravidelným úklidem třeba jen dvakrát v týdnu. Základem je vysávání a setření podlah, úklid společné kuchyňky a toalet. Firma může zajistit také údržbu povrchů kancelářských stolů, vybavení a kancelářské techniky. Velké firmy a zejména prostory, které s frekventovaným pohybem zákazníků vyžadují přístup náročnější, se mohou domluvit na úklidu na denní bázi. A i zde platí pružná dohoda podle provozu, úklidovka dochází před otevírací dobou nebo až později, v nočních hodinách.

Úklid po rekonstrukci nebo stěhování

Úklidovky navíc nabízí nedocenitelnou pomoc po stěhování nebo rekonstrukci. Celou logistiku stěhování vybavení, montáž nábytku, úpravy zasedacích míst, to vše si musíte naplánovat sami. Mytí oken, stínící techniky a třeba i hloubkové čištění koberců a čalounění už převezmou profesionálové. Nemusíte se starat o zápůjčku speciální techniky, nákup čistících prostředků ani lidské síly. Nestarejte se o všechno, spoustu běžných povinností můžete delegovat dál. S jistotou, že kancelářské prostory, reprezentativní prostory nebo provozovna bude vždy v perfektním stavu. Úklidovka vám uvolní ruce a udělá za vás skvělý dojem.

 
 

NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA - ÚKLID

Odešlete nezávaznou poptávku pro zjištění ceny.

Prosíme, uveďte následující důležité informace.

Byty, rodinné domy

  • Adresa, výměra v m2.
  • Typ úklidu (klasik/general) + činnosti navíc (doplňkové služby).
  • Čistící prostředky a vybavení - vlastní/naše.

Kanceláře, kancelářské prostory, firmy

  • Adresa, výměra v m2.
  • Počet pater, místností, stolů, WC, kuchyněk - popis objektu.
  • Čistící prostředky a vybavení - vlastní/naše.
  • Preferovaný čas úklidu.

Objednávky přijímáme

Pondělí až pátek 8 - 18 hod.
Mob.: +420 725 971 256

info(zavináč)uklidmi(tečka)cz

Sídlo firmy

Ukliďmi.cz
Jankovcova 1566/2b
170 00 Praha 7

Fakturační údaje

Michal Anýž
Třebešovská 2254/105
193 00 Praha 9
Horní Počernice

Číslo učtu : 772772772
Kód Banky : 0600
IBAN: CZ73 0600 0000 0007 7277 2772
BIC ( SWIFT ): AGBACZPP

 

IČ: 69528608
DIČ: CZ8008140261

zavolejte nám
Odesláním tohoto formuláře beru na vědomí, že pro vyřízení poptávky jsou zpracovávány výše uvedené identifikační (jméno a příjmení) a kontaktní osobní údaje (telefonní a e-mailový kontakt), jejich poskytnutí je dobrovolné, bez nich by však nebylo možné zaslat naší cenovou nabídku a posléze uzavřít smlouvu.

Více o zpracování osobních údajů naleznete v informaci o zpracování osobních údajů dostupné na webových stránkách v části GDPR.